SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY ZEGARKÓW MARKI ROFINA I JAZMA

ZBITE SZKIEŁKO – NIE PROBLEM

ZERWANA BRANSOLETKA – NIE PROBLEM

USZKODZONA KOPERA – NIE PROBLEM

ZNISZCZONY PASEK – NIE PROBLEM


Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zegarków marki Rofina i Jazma, których jesteśmy bezpośrednim importerem.

Kartę gwarancyjną z warunkami gwarancji otrzymujecie Państwo każdorazowo przy zakupie zegarka. Gwarancja ważna jest łącznie z paragonem zakupu.


SERWIS GWARANCYJNY:

Podstawę do reklamacji stanowi wypełniona, podstęplowana Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu. Gwarancja jest realizowana zgodnie z warunkami ujętymi w Karcie Gwarancyjnej. Macie Państwo do wyboru 28 punktów serwisowych, ukazanych na drugiej stronie karty lub przesłanie zabezpieczonego zegarka za pomocą Poczty Polskiej, listem poleconym (poczta rejestrowana) w ochronnej kopercie do punktu serwisu na adres:

GALERIA TESCO
WYSPA ZEGARKÓW
JUST TIME Tomasz Biczyk
Ul. Gen. Fieldorfa 41
04-145 Warszawa

Przed decyzją wysłania zegarka prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem firmy:
tel. +48 502 410 444 w celu potwierdzenia objęcia naprawy gwarancją.

Naprawa gwarancyjna jest usługą bezpłatną. Koszt przesyłki pocztą do nas ponosicie Państwo, koszt odesłania firmą kurierską K-ex ponosi serwis. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Samodzielne naprawy lub ich próby powodują utratę gwarancji. Czas naprawy zegarka trwa do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przy wysyłce zegarka prosimy o dołączenie następujących danych:
- imię i nazwisko
- adres
- telefon kontaktowy oraz adres e-mail (jeżeli jest)
- krótki opis usterki

W przypadku przesłania zegarka do naprawy nie objętej gwarancją, usługę za Państwa zgodą, wykonamy zgodnie z regułami serwisu pogwarancyjnego.

Prosimy otrzymaną przesyłkę otwierać przy kurierze.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, należy niezwłocznie złożyć reklamację w firmie dostarczającej przesyłkę i skontaktować się z naszym biurem tel. +48 501 288 686.

Podczas transportu przesyłki są ubezpieczane w firmie kurierskiej. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.

W Warszawie istnieje możliwość osobistego odbioru naprawianego przedmiotu. Odbiór taki należy wcześniej uzgodnić, tel. +48 502 410 444.
Punkt odbioru:
GALERIA TESCO GOCŁAW
WYSPA ZEGARKÓW
Warszawa - Gocław
ul. Gen. Fieldorfa 41
10.00 - 20.00 pon.-sob.
10.00 - 18.00 niedz.


SERWIS POGWARANCYJNY:

Serwis pogwarancyjny świadczony jest zgodnie z regulaminem napraw

Do zegarków marki Rofina posiadamy wiele części zamiennych w postaci kopert, bransoletek, pasków, szkiełek do starszych i nowszych modeli. Prosimy o kierowanie zapytań poprzez stronę internetową - zakładka Naprawy - Zegarmistrz , lub bezpośrednio na adres e-mail: just3@o2.pl, podając referencje zegarka (numer z dekla) oraz określając problem. Skontaktujemy się niezwłocznie po ustaleniu dostępności części zamiennych, przedstawimy zakres czynności i przybliżony koszt.

Świadczymy też usługi czyszczenia i naprawy, renowacji, wymiany mechanizmu, wymiany szkiełek, wymiany baterii.

Jeżeli zdecydujecie się Państwo skorzystać z naszego serwisu, kolejnym krokiem będzie przesłanie do nas w kopercie ochronnej (z folią bąbelkową) dodatkowo zabezpieczonego zegarka.
Najlepiej wysłać za pomocą Poczty Polskiej, listem poleconym (poczta rejestrowana) na adres punktu:

GALERIA TESCO
WYSPA ZEGARKÓW
JUST TIME Tomasz Biczyk
Ul. Gen. Fieldorfa 41
04-145 Warszawa


Przy wysyłce zegarka prosimy o dołączenie następujących danych:
- imię i nazwisko
- adres
- telefon kontaktowy oraz adres e-mail (jeżeli jest)
- krótki opis usterki


Prosimy również o wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną zlecenia usługi - formularz naprawy i postępowanie zgodnie z podanymi w zakładce "Naprawa - zegarmistrz" instrukcjami.

Czas naprawy zegarka trwa do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Odsyłamy naprawiony zegarek za pobraniem firmą kurierską K-ex. Koszt wysyłki, który wynosi 15,- PLN doliczymy do kosztów naprawy.


Prosimy otrzymaną przesyłkę otwierać przy kurierze.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, należy niezwłocznie złożyć reklamację w firmie dostarczającej przesyłkę i skontaktować się z naszym biurem tel. +48 501 288 686.

Podczas transportu przesyłki są ubezpieczane w firmie kurierskiej. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.

W Warszawie istnieje możliwość osobistego odbioru naprawionego produktu. Odbiór taki należy wcześniej uzgodnić, tel.+48 502 410 444.
Punkt odbioru:
GALERIA TESCO GOCŁAW
WYSPA ZEGARKÓW
Warszawa - Gocław
ul. Gen. Fieldorfa 41
10.00 - 20.00 pon.-sob.
10.00 - 18.00 niedz.