ZEGAREK NIE CHODZI – NIE PROBLEM
ZBITE SZKIEŁKO – NIE PROBLEM
ZERWANA BRANSOLETKA – NIE PROBLEM
USZKODZONA KOPERA – NIE PROBLEM
STARY ZEGAR DO RENOWACJI – NIE PROBLEM
W dobie tak wielkiego pośpiechu chcemy ułatwić Państwu uporanie się z kłopotem, jakim jest naprawa uszkodzonego zegara lub zegarka.
Możecie Państwo nie wychodząc z domu, skorzystać z naszych usług i zreperować popsute urządzenie.
ZLEĆ NAM NAPRAWĘ - mamy umiejętności i wieloletnie doświadczenie. Dajemy gwarancje jakości. Wszyscy nasi klienci są zadowoleni.
PRZECZYTAJ jakie to proste.
KOLEJNOŚĆ DZIAŁAŃ
1 KROK
Chęć naprawy
2 KROK
Wypełnij formularz na naszej stronie, znajdziesz go też tutaj i wyślij zlecenie.
W zleceniu tym podaj dane kontaktowe, dane zegarka/zegara i opisz usterkę. Na podstawie tego opisu ustalamy wstępny zakres naprawy i jej koszt.
3 KROK
Podejmij decyzję o naprawie i powiadom nas o tym. Po ustaleniu dogodnego terminu, my zamawiamy kuriera po odbiór urządzenia. Nie płacisz w tym momencie nic.
Urządzenie musi być starannie zapakowane, najlepiej w sztywne pudełko i zabezpieczone z użyciem foli bąbelkowej, tak aby się nie przesuwało.
Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia podczas transportu.
Przedmioty podczas transportu są ubezpieczone w firmie kurierskiej, ale często oprócz wartości materialnej mają również wartość sentymentalną. Prosimy więc o dołożenie wszelkich starań w ich zabezpieczeniu.
4 KROK
Urządzenie dociera do naszego serwisu. Dokonujemy diagnozy i jeżeli potwierdza ona wstępne ustalenia, prosimy o dokonanie zapłaty poprzez stronę internetową naszej firmy. Robicie to wybierając usługę określającą przedmiot naprawy i ustaloną cenę. Dokonanie zapłaty jest jednoznaczne ze zgodą na wykonanie tej usługi. Od tej chwili standardowo mamy 14 dni na naprawę. Okres ten może się jednak wydłużyć, w związku z koniecznością zamówienia części i czasem oczekiwania na nie. Jesteśmy bezpośrednim importerem mechanizmów zegarkowych i niektórych do nich części, toteż wymiany modułów, czy połamanych wałków są dla nas logistycznie proste i nie wydłużają terminu realizacji.
Jeżeli w wyniku diagnozy koszt naprawy ulegnie podwyższeniu, mamy obowiązek poinformować o tym i uzyskać akceptacje. Może być również tak, że w wyniku diagnozy ustalimy szerszy zakres naprawy. Wtedy też spytamy o decyzje.
Nie podejmiemy żadnych działań niezgodnych z Państwa życzeniem.
W przypadku, gdy nie wyrazicie zgody na rozszerzenie naprawy, przeprowadzimy ją w ustalonym zakresie, jeżeli tylko będzie się to wiązało z naprawieniem przedmiotu i jego dalszym poprawnym funkcjonowaniem.
W przypadku, gdy nie wyrazicie zgody na zwiększenie kosztów naprawy, zgodnie z życzeniem odeślemy urządzenie na wskazany w zamówieniu adres. Wtedy ponosicie zryczałtowany koszt przesyłek kurierskich i diagnostyki w wysokości 60,00 zł (w przypadku zegarka naręcznego, w przypadku zegara koszt ustalamy indywidualnie w zależności od jego wagi i wymiarów). Urządzenie odsyłamy kurierem, po opłaceniu tych kosztów przez stronę internetową firmy.
Na wykonaną usługę otrzymujecie Państwo 12 miesięcy gwarancji.
Prosimy podczas odbioru o sprawdzenie przesyłki przy kurierze.
Realizacja zlecenia naprawy jest równoznaczna z akceptacją naszego regulaminu napraw.