ZEGAREK NIE CHODZI – NIE PROBLEM

ZBITE SZKIEŁKO – NIE PROBLEM

ZERWANA BRANSOLETKA – NIE PROBLEM

USZKODZONA KOPERA – NIE PROBLEM

STARY ZEGAR DO RENOWACJI – NIE PROBLEM





W dobie tak wielkiego pośpiechu chcemy ułatwić Państwu uporanie się z kłopotem, jakim jest naprawa uszkodzonego zegara lub zegarka.

Możecie Państwo nie wychodząc z domu, skorzystać z naszych usług i zreperować popsute urządzenie.


ZLEĆ NAM NAPRAWĘ - mamy umiejętności i wieloletnie doświadczenie. Dajemy gwarancje jakości. Wszyscy nasi klienci są zadowoleni.


PRZECZYTAJ jakie to proste.

KOLEJNOŚĆ DZIAŁAŃ

1 KROK

Chęć naprawy

2 KROK

Wypełnij formularz na naszej stronie, znajdziesz go też tutaj i wyślij zlecenie.

W zleceniu tym podaj dane kontaktowe, dane zegarka/zegara i opisz usterkę. Na podstawie tego opisu ustalamy wstępny zakres naprawy i jej koszt.

3 KROK

Podejmij decyzję o naprawie i powiadom nas o tym. Po ustaleniu dogodnego terminu, my zamawiamy kuriera po odbiór urządzenia. Nie płacisz w tym momencie nic.

Urządzenie musi być starannie zapakowane, najlepiej w sztywne pudełko i zabezpieczone z użyciem foli bąbelkowej, tak aby się nie przesuwało.

Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia podczas transportu.

Przedmioty podczas transportu są ubezpieczone w firmie kurierskiej, ale często oprócz wartości materialnej mają również wartość sentymentalną. Prosimy więc o dołożenie wszelkich starań w ich zabezpieczeniu.

4 KROK

Urządzenie dociera do naszego serwisu. Dokonujemy diagnozy i jeżeli potwierdza ona wstępne ustalenia, prosimy o dokonanie zapłaty poprzez stronę internetową naszej firmy. Robicie to wybierając usługę określającą przedmiot naprawy i ustaloną cenę. Dokonanie zapłaty jest jednoznaczne ze zgodą na wykonanie tej usługi. Od tej chwili standardowo mamy 14 dni na naprawę. Okres ten może się jednak wydłużyć, w związku z koniecznością zamówienia części i czasem oczekiwania na nie. Jesteśmy bezpośrednim importerem mechanizmów zegarkowych i niektórych do nich części, toteż wymiany modułów, czy połamanych wałków są dla nas logistycznie proste i nie wydłużają terminu realizacji.

Jeżeli w wyniku diagnozy koszt naprawy ulegnie podwyższeniu, mamy obowiązek poinformować o tym i uzyskać akceptacje. Może być również tak, że w wyniku diagnozy ustalimy szerszy zakres naprawy. Wtedy też spytamy o decyzje.

Nie podejmiemy żadnych działań niezgodnych z Państwa życzeniem.

W przypadku, gdy nie wyrazicie zgody na rozszerzenie naprawy, przeprowadzimy ją w ustalonym zakresie, jeżeli tylko będzie się to wiązało z naprawieniem przedmiotu i jego dalszym poprawnym funkcjonowaniem.

W przypadku, gdy nie wyrazicie zgody na zwiększenie kosztów naprawy, zgodnie z życzeniem odeślemy urządzenie na wskazany w zamówieniu adres. Wtedy ponosicie zryczałtowany koszt przesyłek kurierskich i diagnostyki w wysokości 60,00 zł (w przypadku zegarka naręcznego, w przypadku zegara koszt ustalamy indywidualnie w zależności od jego wagi i wymiarów). Urządzenie odsyłamy kurierem, po opłaceniu tych kosztów przez stronę internetową firmy.

Na wykonaną usługę otrzymujecie Państwo 12 miesięcy gwarancji.

Prosimy podczas odbioru o sprawdzenie przesyłki przy kurierze.

Realizacja zlecenia naprawy jest równoznaczna z akceptacją naszego regulaminu napraw.